Suede and leather

Nie można zaprzeczyć, że ramoneska z dzisiejszego wpisu jest wyraźnie inspirowana kultowym modelem Velocite od Acne. Kurtki tej mar...


Nie można zaprzeczyć, że ramoneska z dzisiejszego wpisu jest wyraźnie inspirowana kultowym modelem Velocite od Acne. Kurtki tej marki znalazły się zresztą na mojej subiektywnej liście 10 modowych klasyków, ale na oryginał (1900 dolarów) chyba nieprędko będę mogła sobie pozwolić. Gdy tuż przed wyjściem na zdjęcia (tudzież, tradycyjnie, wybiegnięciem)  spojrzałam ze zgrozą na swoją arcychaotyczną fryzurę, z pomocą przyszedł mi mój niedawny post o warkoczach, które są najszybszym sposobem na zrobienie z naszych włosów czegoś, kiedy nie przypominają one niczego. W końcu znalazłam też chwilę na zagłębienie się w możliwości mojego aparatu i nowego obiektywu - mam nadzieję, że na zdjęciach widać różnicę :)

The shearling biker jacket from today's outfit is definitely inspired by Acne Velocite, but if the originale one is still 'a bit' too expensive... ;) When I looked at my messy hair before going out, it reminded me one of my latest posts about braid inspirations, so that's what my hair quickly became. Braid is always a rescue for the bad hair day!



ph. Andrzej Warmiński

Kurtka Reserved, t-shir Zara, spodnie Sheinside, buty nelly.com, torba Mango, kapelusz Zara // Reserved jacket, Zara tee, Sheinside pants, boots from nelly.com, Mango bag, Zara hat

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Great look! Love absolutely everything! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i kurtka, i kapelusz, i Twój uśmiech - fantastyczne!
    poza tym niezwykle podoba mi się ogólny, spójny styl tego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo szpileczki są świetne :) świetnie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Hehe, cieszę się ;) Obiektyw to Nikkor 50 mm 1.4

      Usuń
    2. Bardzo jasny jest:) to znaczy bardzo fajny, nie ma nic gorszego od niedoswietlonego zdjęcia, teraz pieknie wychodza portrety, widać dobrze szczegoly na twarzy itp:) do sylwetek tez jest super, ja mam trochę ciemniejszy 1.8 :)

      Usuń
    3. No i 1.4 daje też fajną głębię ostrości :)

      Usuń
  5. bardzo podoba mi się kapelusz i kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny płaszcz. Wspaniała stylizacja. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Jeśli ci się spodoba, to co powiesz na wzajemną obserwację?
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit
    przepiękne fotografie
    boskie buty <3

    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/10/red-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, kożuszek jest rewelacyjny, ale najbardziej oczarowała mnie torebka, chyba dopisze coś takiego do mojej must have listy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a torebkę gorąco polecam, zwłaszcza, że cena też w porządku - ok. 140 zł :)

      Usuń
  9. Pierwsze zdjęcie jest śliczne! Świetny look.:)
    http://neleek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja :)

    lovilu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit, Magda. I love shearling. The texture is so soft and insulates so well against the cold. Your hat is so cool. I love the entire outfit.

    Sharon
    http://www.afashioncrowd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie, szczególnie podobają mi się buty :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie zastanawiam się nad kupnem tych butów, ponieważ nigdzie stacjonarnie nie mogę takich znaleźć :( i dlatego mam pytania - czy są wygodne i jak z rozmiarem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar wzięłam mój standardowy i nie są za małe, ale jednak mogłyby być ciut większe. W tak wysokich szpilkach nie chodzi się łatwo (ani szybko ;)), ale materiał - sztuczny zamsz - jest dość miękki, nie powinien obcierać.

      Usuń

Flickr Images

UA-45510665-1