BLACK, WHITE AND LEATHER

Cześć i czołem! Wybaczcie, ale muszę troszkę użalić się nad sobą. Fotografowanie zestawów przy obecnej pogodzie to istna próba wytrzy...


Cześć i czołem! Wybaczcie, ale muszę troszkę użalić się nad sobą. Fotografowanie zestawów przy obecnej pogodzie to istna próba wytrzymałości! Brrrr. Dzisiaj tak, jak lubię najbardziej, czyli B&W, trochę rocka i trochę kobiecości. Pochwalę wam się, że po nie-wiem-jak-długich poszukiwaniach czarnej, skórzanej codziennej torby (a jednocześnie nie lumpowato-workowatej) przypadkiem znalazłam się w sklepie Venezii i już wiedziałam, że to tu czekała na mnie ta jedyna. Uwielbiam ją za prostotę i brak zbędnych bzdetów, solidne wykonanie, pojemność i kształt trzymający się nawet, gdy wrzucę do środka cały dom (czyli zawsze). Fakt, że została przeceniona o połowę, również niespecjalnie mnie zasmucił ;)
P. S. Eksperymentuję z szerokością zdjęć na blogu, co sądzicie?


Kurtka Nelly via vinted.pl, torba Venezia, buty New Look, koszula SH, spódniczka Nelly // Nelly via vinted.pl scuba biker jacket, Venezia leather bag, New Look cut out boots, SH shirt, Nelly skirt 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Idealna stylizacja!
    Jak dbasz o swoje włosy? Zazdroszczę ich! Długie, piękne :)
    www.marciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem zbyt leniwa, aby o nie jakoś szczególnie dbać, ale nie używam suszarki, rzadko prostownicy i lokówki, no i stosuję profesjonalne maski/odżywki (obecnie mój nr 1 to nektar termiczny Kerastase), które uratowały moje włosy po rozjaśnianiu.

      Usuń
  2. świetnie wyglądasz, z pazurem, ale jednocześnie z eleganckim elementem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka świetna kurtka! Stylizacja zdecydowanie trafila w moj gust!


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra look. Całość bardzo do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszalałam na punkcie tej kurtki! A zdjęcia może troszkę większe?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie Twoja przygoda ze spódniczką nie powinna się kończyć na tym debiucie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszymy z wyboru naszej torebki :) Serdecznie pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Biało-czarny total look przypadł Nam do gustu :)

    http://fanaberieoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog Magdo :) Zapraszam do mnie :)
    laughdays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna stylizacja, wszystko mi się tu bardzo podoba, pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1