PRETTY LITTLE THINGS

Jestem estetką. Uwielbiam otaczać się ładnymi przedmiotami, a brzydota psuje moje samopoczucie. Nie znoszę smug na paznokciach, zmechaconyc...

Jestem estetką. Uwielbiam otaczać się ładnymi przedmiotami, a brzydota psuje moje samopoczucie. Nie znoszę smug na paznokciach, zmechaconych swetrów, przekręcających się szwów w jeansach, nieoczekiwanie wystających spod spodni fragmentów skarpetek, brzydkiej bielizny, która odejmuje 100 punktów od pewności siebie. Kawa musi być w odpowiednim kubku, uwielbiam kubki. I kawę. Lubię po prostu spojrzeć na mój biały telefon, cieniutki laptop i czerwony futerał na skrzypce. Irytują mnie brzydkie opakowania kosmetyków, plastikowe torby i ścierający się kolor ze sztucznej biżuterii. Brzydzi mnie mnóstwo rzeczy. Nie wspominając już o ręcznym zmywaniu, wkładanie brudnych naczyń do zmywarki napawa mnie wstrętem, kosza na śmieci dotykam przez reklamówkę i lecę umyć ręce. Nie toleruję tandety i dysharmonii w otaczającej mnie przestrzeni, a kiedy nie stać mnie na coś ładnego i nowego (a więc często ;)) - używam rzeczy starych, vintage. Odrapana maszyna do szycia sprzed 100 lat, odziedziczona po Babci, służy mi za biurko i wolę je sto razy bardziej od plastiku z taśmy Ikei. Wszystko to nie przeszkadza mi zupełnie w bezwiednym i nieustannym tworzeniu bałaganu wokół siebie, ale tłumaczę się artystyczną duszą... 

czapka Asos, kolczyki I am // Asos beanie, I am fake pearl earrings

Skoro już mowa o telefonie... Nie lubię kejsów (trudna sprawa z tym wyrazem, polska odmiana wygląda śmiesznie, angielska jeszcze gorzej, a nie lubię obudów dopiero brzmiałoby zabawnie). Ciężko znaleźć naprawdę ładny i nie napaćkany, a do tego są dla mnie po prostu niewygodne. Z kolei narażanie iPhone'a na bliskie spotkania z kluczami i wsuwkami do włosów w torebce, nieuniknione mimo usilnych starań, wydaje się barbarzyństwem. Dylemat rozwiązał prezent od marki belenty, która wchodzi właśnie na polski rynek. Wykonana ręcznie ze skóry, pięknie zapakowana, elegancka kieszonka bezpiecznie dzierży moje maleństwo, a przy tym pięknie wygląda... może trochę mnie poniosło. Teraz zastanawiam się nad futerałem na laptopa, a dla was mam dobrą wiadomość: kupując na stronie belenty.com, po wpisaniu kodu MAGDA10 otrzymacie 10% zniżki. Polecam z czystym sumieniem!

skórzany futerał na iPhone 5 belenty // belenty iPhone 5 leather case

Pamiętacie niedawny post o wyprzedażowych zakupach? Pisałam o tanich zegarkach. Metalowe bransolety tracą kolor, paski przecierają się z prędkością światła, ewentualne pseudo kryształki niepostrzeżenie opuszczają swoje miejsce. Decyzja zapadła, trzeba zainwestować. Wybór padł na Marca Jacobsa, bo od wszędobylskich Korsów wszystkim nam się już chyba w żołądkach przewraca. Nie byłabym sobą, gdybym nie spędziła tygodni na poszukiwaniu opcji najtańszego zakupu. Z pomocą oczywiście nadszedł internet, a ja stałam się posiadaczką krótko używanego modelu Baker za 1/3 pierwotnej ceny. Dyskretny, nienachalny, uniwersalny, klasyczny. Nie rozstajemy się. 

ph. Andrzej Warmiński & me

Zegarek - Marc by Marc Jacobs, łańcuchowa bransoletka ze srebra - vintage, z oczkami - Asos // Marc by Marc Jacobs watch, vintage silver chain bracelet, the second one from Asos

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Zegarek świetny. Można wiedzieć gdzie dokonałaś tego udanego zakupu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzooo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post, love your earings ! :-) xoxo

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/02/prodaja-kacketa-school-look.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusząca propozycja, ale jednak się oprę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten zegarek i futerał. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy pokrowiec

    http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytając opis Ciebie wyobraziłam sobie detektywa Monka, chyba miał podobne poczucie estetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeny, mam tak samo!
    Jak odpryśnie mi lakier, to cholera jasna mnie strzela! jak zmaże się trochę makijażu - to samo.
    Ale bałagan mam nieziemski. Te moje piękne rzeczy walają się pod nogami. skąd taka sprzecznoiść?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi sie Twoje podejście do kwestii poruszanych w poście. Nie tolerujesz kompromisów. Jesteś genialna.Piękna. Jesteś
    prawdziwą Damą.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1