STAN SMITH

Po długich rozważaniach zdecydowałam się wzbogacić swą obuwniczą kolekcję o kultowe sneakersy Stan Smith i wtedy okazało się, że ic...


Po długich rozważaniach zdecydowałam się wzbogacić swą obuwniczą kolekcję o kultowe sneakersy Stan Smith i wtedy okazało się, że ich zdobycie graniczy z cudem. Kiedy więc wypatrzyłam w sieci parę w moim rozmiarze, nie wahałam się ani chwili. Oto są!
Wprawdzie moja przestrzeń mieszkaniowa kurczy się za sprawą przybywających par butów, lecz nie potrafię im się opierać. Mogłabym kupować ubrania tylko w lumpeksach i chodzić przez rok z jedną torebką, ale butów nigdy nie mam dość! Jednoczycie się ze mną w tej obsesji? 

P. S. Pytanie za 100 punktów - gdzie się podziała moja ręka? ;) 


ph. Andrzej Warmiński

Adidas Stan Smith sneakers, Front Row Shop coat, H&M jeans, Zara tee, Lindex bag 

You Might Also Like

6 komentarze

Flickr Images

UA-45510665-1