WHITE IS THE NEW BLACK

Latem porzucamy nawet ukochaną czerń na rzecz bieli. Cała góra dzisiejszego zestawu pochodzi z drugiej ręki mniej lub bardziej dosłowni...


Latem porzucamy nawet ukochaną czerń na rzecz bieli. Cała góra dzisiejszego zestawu pochodzi z drugiej ręki mniej lub bardziej dosłownie - lniany T-shirt Acne i szarą sukienkę Zary kupiłam za ułamek ceny sklepowej na portalu vinted.pl, a kurtkę Levisa wygrzebaną w SH znacie już stąd. Ascetyczne sandały zyskały już miano mojej ulubionej letniej pary, mam zatem nadzieję, że tę miłość podzielacie, bo będą tu częstym gościem.

ph. Andrzej Warmiński

Acne linen tee (SH), Zara gray dress (SH), Mango jeans, Lindex bag, Levis denim jacket (SH),  Zara leather heels

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Katanka świetna, bardzo podoba mi się kolorystyka całości :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze fajnie kochana. Spodnie są the best :)

    Pozdrawiam
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto, a jednak totalnie przykuwa wzrok

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne post, będę zaglądać częściej:))
    + zapraszam do mnie -> http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka i butki... <3 MEGA!

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1