PATENT LEATHER

Choć spódniczkę z dzisiejszego zestawu ze skórą łączy co najwyżej wygląd, za jej sprawą i ja dałam się wciągnąć w jeden z najgor...


Choć spódniczkę z dzisiejszego zestawu ze skórą łączy co najwyżej wygląd, za jej sprawą i ja dałam się wciągnąć w jeden z najgorętszych trendów jesieni. W przypadku lakierowanej mini widzę dwie drogi: idziemy w tango i bezwstydny total look, albo poskramiamy pazur grzeczną, stonowaną górą. Postawiłam na drugą opcję, wykorzystując szarą bluzę wynalezioną niegdyś w lumpeksie za grosze.  


Torebka Rebecca Minkoff to natomiast souvenir z Nowego Jorku. Kosztowała mnie całe 50 dolarów w jednym z tamtejszych niesamowitych vintage shopów! To istny raj dla pasjonatek poszukiwań odzieżowych skarbów - oj, serce bolało mnie na myśl o ograniczeniach bagażu...










ph. Andrzej Warmiński

Zara choker, skirt, sunnies & heels, Rebecca Minkoff bag, thrifted sweatshirt

You Might Also Like

14 komentarze

  1. mega połączenie, jestem bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  2. choker! idealny :) widziałam go u jakiejś gwiazdy,chyba jess. Tak, z zary,prawda ?:) fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne szpilki! www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja świetna, choć ja nie odważyłabym się założyć odkrytych szpilek do czarnych rajstop. Jakoś nie podoba mi się to :)
    Skórzane ubrania to coś co uwielbiam, więc i Twoja spódniczka wędruje do kochanych przeze mnie! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się wahałam nad tym połączeniem, ale w końcu moda to zabawa ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ta spódniczka jest przepiękna! Sama chętnie znalazłabym miejsce na taką w swojej szafie ^^ Wyglądasz oszałamiająco!

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest bardzo ładna. Zapraszam do mnie sandarfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica - moja długość i materiał :) Ja ostatnio z podobnego zakupiłam beret. ten trend jest HOT, ale wymaga odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz klasę i bosko wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1