28/03/17

Jedni je kochają, inni nienawidzą. Tradycyjnie kojarzone z kiczem i dyskoteką nienajwyższych lotów, od kilku sezonów projektanci przełam...


Jedni je kochają, inni nienawidzą. Tradycyjnie kojarzone z kiczem i dyskoteką nienajwyższych lotów, od kilku sezonów projektanci przełamują schemat i przekonują, że cekiny mogą wyglądać dobrze nawet w ciągu dnia. Oversize'owa marynarka H&M Trend to zdaje się pierwsza cekinowa rzecz, która zawitała do mojej szafy po kilkuletniej przerwie. Kupiona bez głębszego przekonania, okazała się być strzałem w dziesiątkę i jest przeze mnie zaskakująco często eksploatowana głównie w wieczorowej wersji total black z zamszowymi kozakami. Dziś jednak postanowiłam przełamać jej imprezowy charakter jeansami, białym topem i męskimi butami. P. S. Dopiero na zdjęciach zobaczyłam wyłążące z torby nitki, wybaczcie ;) Przeszła już swoje!







ph. Andrzej Warmiński

H&M Trend jacket, Venezia bag, Zara shoes, Guess jeans

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Stylowa marynarka i bardzo odwazna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo ,ale to bardzo, bardzo! Klasa. Inspirujesz. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu dużo pisać - bardzo pięknie! Całość fajnie zgrana. To się ceni :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylistyka perfekcyjne :)


    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog! I want some information on collaborating with you and your blog please
    Contact me at dhphotography-marketing@mail.com and please leave a link to your blog please in your reply.
    Don H.

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny płaszcz! Chce taki mieć!

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1