9/03/17

Witajcie po dłuuugiej przerwie! :) Zakładam, że tłumaczenie tego stanu rzeczy was nie zainteresuje,  dlatego pozwolę sobie zająć się dz...


Witajcie po dłuuugiej przerwie! :) Zakładam, że tłumaczenie tego stanu rzeczy was nie zainteresuje,  dlatego pozwolę sobie zająć się dzisiejszym outfitem. Czarna skóra to jeden z niezbędników garderoby, które opisałam w tym poście - oczywista oczywistość. Nie ma też wątpliwości co do tego, że najbardziej kultowym i pożądanym przez fashionistki modelem jest ten od Acne. Póki jednak nie mogę pozwolić sobie na ideał, poszukuję odpowiedników w rozsądnych cenach. Przedstawiam wam moją najnowszą zdobycz w tej kategorii, ramoneskę z grubej, mięsistej skóry upolowaną na Allegro jako przeznaczoną dla motocyklistów. Rzeczywiście wygląda się w niej nieco groźnie ;) ale nie przeszkadza mi to! W ostatnim czasie chcąc nie chcąc zostałam wirtuozem tworzenia zestawów all black everything i właśnie w takiej wersji dziś wam się prezentuję.  







                              Random leather jacket, Wittchen bag, Zara choker, jeans & sunnies, Nelly boots

                  ph. Andrzej Warmiński 


A na koniec trzy moje ulubione typy z najnowszej kolekcji Zary - dwa pierwsze zupełnie klasyczne, ale to trzeci podbił moje serce! Linki: nr 1, nr 2, nr 3. 







You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetna kurtka, taki rockowy akcent świetnie przełamuje każdy zestaw!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ta kurtka jest niesamowita, koniecznie będę musiała się za nią lub chociaż za podobną rozejrzeć! :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna jest ta kurtka <3 właśnie takiej teraz szukam :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę cię nie było, ale widzę że sporo zeszczuplałaś :) super set, lubię Cię w takim rockowym wydaniu, wszystko do siebie idealnie pasuje, botki <3 zapraszam do siebie x www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  5. This is such a cool look! Absolutely love that leather jacket!

    OdpowiedzUsuń
  6. Seriously.! black is always black you looking so beautiful in this black outfit.!
    Regards
    Somethingoff.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1