Grunge x Violin

Dziś na blogu debiutuje mój Towarzysz Życia (już od 16 lat!) i prawdopodobnie główny żywiciel przyszłej rodziny - mam oczywiście na my...


Dziś na blogu debiutuje mój Towarzysz Życia (już od 16 lat!) i prawdopodobnie główny żywiciel przyszłej rodziny - mam oczywiście na myśli moje drogie skrzypce.

Upolowany ostatnio w pobliskim lumpeksie szal w kratkę zainspirował mnie do stworzenia zestawu o lekko grunge'owym charakterze, stąd dziurawe jeansy i botki na traperowej podeszwie. Mam nadzieję, że pozwolą mi przetrwać tę zimę (oby nigdy nie nadeszła!) bez odmrożeń i tańców na lodzie. Ramoneska z Mango to jedna z tych rzeczy, które mogłabym nosić bez przerwy, pasuje do wszystkiego i nigdy się nie nudzi.

To zabawne, jak można się pomylić, będąc do czegoś uprzedzonym z góry... Od kilku lat podobają mi się boyfriendy, ale byłam absolutnie pewna, że ten fason nie jest dla mnie i wyglądałabym tragikomicznie w jakichkolwiek jeansach innych, niż ciemne rurki. Aż podczas wczorajszych zakupów w końcu przymierzyłam jedną parę, i okazało się, że nie jest tak źle - co prawda jak nie miałam, tak nie mam 175cm wzrostu i 45kg wagi, ale i tak świetnie się w nich czuję! Uwielbiam luz, jakiego nadają reszcie ubioru. Jak widać, warto czasami wyjść poza narzucone sobie schematy i przymierzyć coś, co teoretycznie nie ma prawa nam pasować, bo jesteśmy zbyt niskie/grube/blade, czy też za mało odważne.

Ramoneska Mango, szal second hand, spodnie i pasek Zara, okulary H&M, buty Stradivarius.


Stylizacja: Grunge x Violin

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Fajna stylizacja, świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba, a najbardziej buty, są wygodne? Dawno je kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś tydzień temu, jak na obcas 9cm to bardzo wygodne :)

      Usuń
  3. W ogóle Cię tu nie poznałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh ;) faktycznie trochę inaczej niż do tej pory, ale często się tak noszę ;)

      Usuń
  4. Super wyglądasz a te skrzypce wyglądają idealnie.

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam także do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tutaj pierwszy raz no i zachwycasz po prostu stylem jak i urodą ;)
    Może wspólna obserwacja?
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNA TY !

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. idealny szal, właśnie takiego szukam. całość boska - spodnie, buty, nie mogę oderwać wzroku :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz - uwielbiam kratę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! bardzo jestem zadowolona z tego upolowanego kraciastego szalika ;) pozdr.

      Usuń
  9. świetny blog! ;D
    mam pytanie - ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, bardzo mi miło! dopiero zaczynam jak widać, ale zapraszam do zaglądania :)
      oj, wzrostu mam ok.160-62, ale w porównaniu z resztą kobiet z rodziny i tak wyrosłam, więc nie narzekam ;D

      Usuń
  10. Wow, podziwiam Twoją pasję! Ja przez kilka lat grałam na keyboardzie, ale nie mam zbyt dużego talentu ani też nie miałam wielu chęci do ćwiczeń... ;-)
    Jesteś prześliczna! Szminka pięknie komponuje się z futerałem instrumentu ^^ A szal genialny!

    Trafiłam do Ciebie z Vinted :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Nie przejmuj się, u mnie z chęcią do ćwiczenia też różnie bywa ;))
      Zapraszam do odwiedzania i zaraz wpadnę do ciebie ;)
      Pozdr.

      Usuń
  11. świetna stylizacja, genialne spodnie - niegrzeczny look bardzo do mnie trafia ;-)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1