Spend or save? Zimowy zestaw na dwa sposoby - dla bogatych i... tych niekoniecznie ;)

płaszcz Harvey Nichols ok.  2050 zł  buty Saint Laurent Paris ok.  4000 zł  spodnie  Saint Laurent Paris   ok. 12 000 zł  tor...

płaszcz Harvey Nichols ok. 2050 zł 
buty Saint Laurent Paris ok. 4000 zł 
spodnie  Saint Laurent Paris ok. 12 000 zł 
torebka  Chanel ok. 11 200 zł 
okulary Celine ok. 1550 zł 
---
coat Harvey Nichols 395 f
shoes Saint Laurent Paris 1274 f
pants Saint Laurent Paris 3890 f
bag Chanel 2196 f
sunglasses Celine 492 f
płaszcz Miss Selfridge ok. 430 zł 
buty Zara ok. 500 zł 
spodnie H&M ok. 100 zł 
torebka Zara ok. 500 zł 
okulary River Island ok. 60 zł 
---
coat Miss Selfridge 79 f
shoes Zara 99 f
pants H&M 20 f
bag Zara 109 f
sunglasses River Island 12 f


pics from www.polyvore.com

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Saint Laurent bez 'Ives' to już nie to samo! ;c Jeśli chodzi o płaszczyk, spodnie i cateye wygrywa zestaw droższy. Cóż, za dobry look trzeba dobrze zapłacić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, rzecz za stówkę nigdy nie będzie wyglądać jak ta za 10 tysięcy ;) ale według mnie tańszy zestaw też sympatyczny, chętnie bym się tak ubrała. a Saint Laurent bez Ives'a też bardzo lubię! :)

      Usuń
  3. Czy ja jestem taka biedna czy zestaw drugi jest okropnie drogi? Za taki hajs to bym sobie nową gitarę z nowym wzmacniaczem kupiła. I to w całkiem dobrej klasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, spodziewałam się takiego komentarza ;)
      Oczywiście on też nie jest tani, ale tańszych marek już na Polyvore (gdzie tworzyłam zestawy) nie ma, a poza tym to ceny pierwotne - a jak wiadomo potem można to, co się upatrzyło, kupić o połowę taniej (właśnie 2 dni temu na ostatecznej wyprzedaży w Zarze kupiłam buty i jeansy po 60 zł, koszulę za 40 zł itd. - co za radość!) ;)
      Pozdr.!

      Usuń
  4. Twoje przykłady są dowodem na to, ze można znaleźć tańsze odpowiedniki....jeśli tylko się postarasz....

    OdpowiedzUsuń
  5. Podejrzewam, że opcja "tańsza" mogłaby się jeszcze cenowo zmniejszyć, gdyby ruszyć w sieciówki lub poszperać w second handach :) bo przyznam szczerze, że outfit za prawie 2 tysiące jak dla mnie jest tak samo nierealny jak ten za prawie 20 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, pomyliłam się o całe 400 zł przy spodniach, hehe - one kosztują 100 zł, a nie 500 - sorry, było późno, a ja zmęczona ;) Już poprawiłam.
      Hmm, ale Zara, River Island i HM to właśnie są sieciówki :) A co do lumpeksów - być może, ale trudno wyszukiwać w internecie zdjęcia ubrań z lumpeksów ;)
      Pozdr.!

      Usuń
  6. Great wishlist!!!
    Nice blog, dear:)
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw super post, podoba mi się pomysł
    Z przyjemnością obserwuję

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Magda, 30800 wychodzi za pierwszy zestaw, chyba pominęłaś spodnie w liczeniu :)
    Płaszcze oba są piękne, i ten "nieco" droższy i tańszy. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, przepraszam, po prostu takich kwot nawet nie przyjmuję do świadomości ;))
      dzięki! :)

      Usuń

Flickr Images

UA-45510665-1