Two weeks photo mix.

Bloggerska tradycja głosi, że wypada dodawać instagramowe mixy raz w miesiącu. A mnie się tak spodobał tytułowy rym, że będę je dodawać c...

Bloggerska tradycja głosi, że wypada dodawać instagramowe mixy raz w miesiącu. A mnie się tak spodobał tytułowy rym, że będę je dodawać co dwa tygodnie, ha! ;) Tak się tylko tłumaczę, lubię takie zdjęcia i już. Przy okazji zapraszam na mój instagram - TUTAJ

1. Najgrubsze, najcieplejsze i najprzytulniejsze skarpety świata, niegdysiejszy prezent urodzinowy :*
2. Lumpeksowy tiszert i ulubione Mangowe jeansy
3. Nowe pantery z Asosa
4. Na Mamine urodziny


1. Najnowsze i najulubieńsze okulary Asos
2. Cut out boots z River Island - najpierw ich nienawidziłam, potem pokochałam - tak już w życiu bywa ;)
3. To naprawdę zadziwiające, ale Katowice, okrzyknięte niegdyś przeze mnie Najbrzydszym Miastem Świata, zaczynają jakoś wyglądać!
4. Cóż... inaczej nie widzę tego tatuażu ;)

1. Kwiaty to naprawdę fajna sprawa w środku zimy.
2. Krakowskie planty próbują mnie pocieszyć takim widokiem, kiedy półprzytomna mknę z dworca na uczelnię, tradycyjnie oblewając się kawą.
3. Stradivariusowe buty i śnieg, dużo śniegu. Jak dobrze, że tegoroczna tygodniowa zima już się skończyła - nie wiem, jak u was, ale na Śląsku mamy już wiosnę ;)
4. Kraków.



You Might Also Like

20 komentarze

  1. Hey Lena! I am a fashion blogger and i have nominated your blog for a liebster award because i really think you deserve one!:) here is the link for details http://sparklingwithglam.blogspot.mx/2014/02/leibster-award.html
    xoxo luisa<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne kwiaty! ;) kojarzą mi się z wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor tulipanów jest cudny kochana - świetne fotki !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem zastanawiam się co ja uwieczniłabym na Instagramie... obawiam się, że moje życie jest trochę mniej glamurne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. Zazdroszczę tatuażu - fajny pomysł zwłaszcza jeśli się gra na instrumentach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Love ur style! Following! ;) hope you check out mine..and like it!

    http://nylonstreetus.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog ;) czuć, że to lubisz, i że moda nie jest ci obca;)

    http://shesginger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the leopard shoes!!!!!!! :):):) http://outsidefashioncatwalk.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie z drugiego zdjęcia są piękne, nie dziwię się, że Twoje ulubione :)
    oryginalny tatuaż, skąd pomysł na taki wzór?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem skrzypaczką, a to kształt efów skrzypcowych :) (tych dziur, przez które wydobywa się dźwięk)

      Usuń
    2. no tak... jak powiedziałaś, wydało się to takie oczywiste. teraz widzę :) super pomysł, naprawdę mi się podoba!

      Usuń
    3. :)
      dzięki, uwielbiam ten tatuaż, i mam pewność, że nigdy mi się nie znudzi, bo gram na skrzypcach 16 lat i nie planuję przestawać ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  10. Super post :) Uwielbiam takie mixy zdjęć :)
    Obserwuję ale i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okładka ELLE rzuca się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. hey nice Pictures

    visit my Blog : http://aadrianasantos.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne te espadryle. Nie mogę się doczekać lata !

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1