Hello, spring!

Ach, och, ach! Ciepło, gorąco, wiosna, weselmy się! Aż mi włosy zwariowały z radości (patrz ostatnie zdjęcie ;)) i prawie się ugotowałam w ...

Ach, och, ach! Ciepło, gorąco, wiosna, weselmy się! Aż mi włosy zwariowały z radości (patrz ostatnie zdjęcie ;)) i prawie się ugotowałam w tych (eko) skórzanych spodniach - to musi być świetny patent na zimę!  Ale zimie mówimy dziś pa, pa. 

Pochwalę się też, że jutro w środku nocy (gdzieś o 5 rano) wyruszam do Warszawy na warsztaty Fashion Workout, w których udział wygrałam jako jedna z 15 laureatów konkursu na stylizację Glamour! Baaardzo się cieszę, że poznam stylistów magazynu, świetne blogerki, no i pewnie nauczę się czegoś ciekawego - jeszcze nigdy nie uczestniczyłam w podobnym przedsięwzięciu i w tworzeniu zestawów opieram się wyłącznie na intuicji ;) 

ENGLISH: Such a beautiful first day of spring! I was melting today, sooo hot. I guess we all are happy that winter's finally gone and we can start enjoying the sun again. Here I paired my new peg leather trousers in my favourite B&W combo and just added some leo print to this kind of sporty look. 
ph. Andrzej Warmiński
edit by me

Spodnie TUTAJ, buty Asos, marynarka - Szafa Babci :) torba etorebka.pl, okulary allegro.pl //
Trousers HERE Asos shoes, vintage jacket from Grandma's closet :) bag etorebka.pl, shades allegro.pl 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. piękny zestaw:) bardzo lubię taki krój spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega, mega, mega :) zapiera dech w piersiach :) super styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd bierze pomysł na swój styl?Jest świetny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Nie mam pojęcia skąd, po prostu zakładam to, na co mam ochotę ;)

      Usuń
  4. I love your black and white outfit shoes give it a touch of wildness ;)

    http://labloguerapelirroja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great look Love the espadrilles!

    www.stylespectra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1