Trend spotting: baker boy cap

Jak zwykle moda zatoczyła koło - tym razem padło na kaszkiety, jak to się nazywało za moich czasów ;) Oficjalna Nazwa Międzynarodowa to Bak...

Jak zwykle moda zatoczyła koło - tym razem padło na kaszkiety, jak to się nazywało za moich czasów ;) Oficjalna Nazwa Międzynarodowa to Baker Boy Cap. Z tego, co zauważyłam, poszukując materiałów na ten post, rzecz u nas jeszcze trudno dostępna... za kilka miesięcy pewnie będzie wyskakiwać z każdej sieciówki ;) Póki co, można nabyć w H&M lub zamówić na Asos.com.









  ...tym bardziej cieszę się, że swoją (luźną) wariację na temat tej czapki znalazłam ostatnio w second-handzie za 8 zł :) Choć oczywiście nie pogardziłabym wersją nie-skórzaną, gdyby tylko wpadła w moje ręce...

(post z tą stylizacją TUTAJ)

A wy, jesteście na tak?



P. S. Pozwólcie, że się teraz samopochwalę, ale palce mnie świerzbią! Znalazłam się dziś w top 5 stylizacji miesiąca na blogu Kasi Tusk - jak pewnie większość z was, bardzo chętnie zaglądam na jej bloga, tym bardziej mi miło :) Tutaj link do artykułu: http://www.makefashioneasier.pl/top-5/top-5-polskich/ 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. The new must is here, hopefully I've one from some years ago :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze lubiłam "kaszkiety". ta moda naprawdę idzie mi na rękę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1