Oops I did it again

Pastwienie się nad jeansami to moje ostatnie hobby. Taki los spotkał kolejne już, złowione niedawno w lumpeksie skinny z River Island, któr...

Pastwienie się nad jeansami to moje ostatnie hobby. Taki los spotkał kolejne już, złowione niedawno w lumpeksie skinny z River Island, które pokazywałam w tym poście. Trzeba przyznać, że dziurawienie spodni to wcale nie taka prosta sprawa i przeważnie efekt odbiega od zamierzonego, ale w tym wypadku jestem całkiem zadowolona, zwłaszcza, że kosztowało mnie to kilka złotych i parę minut (plus dywan do odkurzenia ;)) 
Voila!

ENGLISH: Distressing jeans is my newest hobby and so did I to the new River Island skinny I've found at the thrift store  last time (more in this post). It's not that easy to do it exactly how we expect, but this time I'm really satisfied, what do you think?




ph. Andrzej Warmiński
edit: me

Kurtka Mango, buty Stradivarius, okulary Mango, torebka etorebka.pl, T-shirt second-hand, jeansy River Island (SH) + DIY.

Mango jacket, Stradivarius heels, Mango shades, bag etorebka.pl, T-shirt from the thrift store, jeans River Island (SH) + DIY.



plus mini video 


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Gdy ja podchodzę do dziurawienia spodni, efekt jest nijaki, bo albo dziura za duza, albo niekształtna. Wtedy jeansy nadają się do skrócenia, co tez nie wychodzi mi najlepiej. W Twoim wykonaniu zawsze wyglądają estetycznie. Zdradzisz jakiś sekret tej sztuki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam kilka podejść ale ... bezskutecznie. Boję się, że spieprze spodnie chociaż marzą mi się przetarcia z nitkami o wiele delikatniejsze niż twoje dziury na kolanach, które o dziwo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no własnie ja też nie umiem "dobrych" dziur zrobić :( chyba potrzebuje pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką dziurawych jeansów, ale tutaj bardzo pasują do stylizacji, brawo za odwagę :-)

    http://nowoczesnadama.blogspot.com/
    http://instagram.com/marta_verdi

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your bag <3
    Follow you on instagram, hope you can follow me back :-)
    xoxo

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie wyszło ciekawie :) pozdrawiam, www.mojemalinowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love love love! You have a cute style! I love it :) Obserwujemy? Bede wpadac czesto!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny zestaw, świetna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great look! Love the all black looks

    www.stylespectra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgerous style sweetheart, love your jeans

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt, szkoda że mi to tak dobrze nie wychodzi :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o dziwo też mi się podobają takie dziury, ale boje się że tylko na Twoich nogach:)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1