Schoolgirl

Oto zestaw, który miałam na sobie podczas warsztatów Glamour w Warszawie (relację z tego wydarzenia znajdziecie  tutaj ). Nie omieszkałyśmy...

Oto zestaw, który miałam na sobie podczas warsztatów Glamour w Warszawie (relację z tego wydarzenia znajdziecie tutaj). Nie omieszkałyśmy wykorzystać wolnej chwili i pstryknęłyśmy sobie nawzajem z Olgą Oktawią kilka zdjęć - nie wiem jak wam, ale mnie się bardzo podoba ta mini sesja! Biała ściana okazała się niezwykle fotogeniczna ;) a Olga zdecydowanie ma oko, co widać po jej blogu. 

Już od dawien dawna miałam ochotę na cieniutkie, złote pierścionki, więc prosto z dworca pognałam do H&M po te małe cuda. Koszula i czapka to ostatnie lumpeksowe zdobycze (pokazywałam je w tym poście) a spódniczka pochodzi z wymiany na SWAPie, także prawie cały zestaw z drugiej ręki.


Czapka, spódniczka, koszula - SH, okulary Asos, torebka allegro.pl, buty Stradivarius, pierścionki H&M. //
Cap and skirt from the thrift store, Asos shades, bag from allegro.pl, Stradivarius boots and H&M rings.

You Might Also Like

26 komentarze

  1. wszystko wygląda super! Myślałem że torebka to szanelka! :)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, akurat wyprzedawali Chanel na allegro po 65 zł ;D

      Usuń
  2. Bardzo udana stylizacja, a buty świetne! ;)
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  3. prze-ge-nial-nie! :D spódnica jest czadowa! prezentujesz się cudnie! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw ładny, ale ja nie odważyłabym się kupić tak daleko posuniętej inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, bo też miałam spore obiekcje, ale ostatecznie miłość do tego fasonu wygrała z ideałami ;)

      Usuń
  5. Amazing schoolar outfit darling

    http://labloguerapelirroja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Skojarzyło mi się jakoś z Gossip Girl i Jenny ;)
    Bardzo mi się to podoba i ogólnie ślicznie wyglądasz.
    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż musiałam wygooglować, bo nie widziałam żadnego odcinku tego serialu ;)

      Usuń
  7. wyglądasz idealnie! nic dodać nic ująć! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This outfit is so charming. I love how you styled it.

    Sharon
    http://www.afashioncrowd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna spódniczka;)


    http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladass nieziemsko. Super dobor i polaczenie :) tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny zestaw i faktycznie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw! Ja po prostu wielbię kraciaste spódnice, a ta jest śliczna. Krata rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. widać, że jest po twojemu - bardzo dobrze! mi się podoba <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne buty *-* jaki i stylizacja <3
    Ogólnie świetne masz stylizacje ♥

    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hej świetny blog ! serdecznie zapraszam na naszego http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/2014/03/new-cosmetics_23.html oraz zachęcam do komentowania naszych postów pozdrawiam Luniaa :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wszystko wygląda! :) Masz fajny styl. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1