My spring essentials

Kilka niezbędników mojej wiosennej garderoby: cut out boots (jestem za używaniem polskich określeń, ale w tym wypadku brzmi...

Kilka niezbędników mojej wiosennej garderoby: cut out boots (jestem za używaniem polskich określeń, ale w tym wypadku brzmiałoby to ciut dziwacznie ;) - New Look), beżowe szpilki (Zara), jeansowe szorty (second-hand), bazowe T-shirty (Sinsay), (eko)skórzane spodnie (Front Row Shop), czarne okulary (Allegro), męski kapelusz (Front Row Shop) i urocza sukienka "pensjonarka" - do kupienia TUTAJ.  Po głowie chodzą mi jeszcze czarne sandały z dwoma paskami na obcasie (ze zgrozą zauważam, że nie mam obecnie ŻADNYCH sandałów!), błękitna koszula o męskim kroju, czarne, krótkie Conversy... i kupon Totolotka ;)) A co jest podstawą waszej szafy na wiosnę, co macie w planach dokupić? :)

ENGLISH: Some of my spring essentials: cut out boots (New Look), nude heels (Zara), basic T-shirts (Sinsay), fake leather trousers (Front Row Shop), distressed denim shorts (second-hand), black sunnies (allegro.pl), men's hat (Front Row Shop), collar dress (from HERE). I'm also thinking of some black striped sandals, black short Converse sneakers and a blue, men's shirt. And what are your spring essentials? What is on your must have list? :)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Cut out boots (wycięte buty?) są moim największym marzeniem na nadchodzące sezony! Powinnam teraz zniecierpliwiona czekać na dostawę z deezee, jednak zetknęłam się z samymi czterdziestkami. Jednak nadal zacieram na nie rączki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty z new looka po prostu śliczne! poluje na nie, jednak nigdzie nie mogę dostać 37 ;<
    http://niikla.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie śliczne, a buty piękne ;3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. buty z Zary są z obecnej kolekcji? wygodne są? Piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety stara kolekcja, kupiłam na wyprzedaży. Jak na tę wysokość, są w miarę wygodne :)

      Usuń
  5. Czarne buty rewelacja, muszę rozważyć zakup takowym, bo mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne rzeczy, sama chce sobie kupic podobne ;)

    www-ninja-holiday.nights.blogspot.com --> zapraszam, jesli spodoba Ci sie moj blog, zaobserwuj ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś świetne rzeczy. Cieliste szpilki czekają na trochę lepszą pogodę, ale zamierzam tej wiosny trochę w nich pochodzić. Czarne sandałki na obcasie mam i to naprawdę dobry zakup - pasują do wielu rzeczy z mojej szafy. A te buty z New Look'a mnie zaintrygowały!
    fashionfascinate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zakochana w tych butach.Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Loving your picks :D

    Just passed by on your blog and absolutely love it!

    I have no choice but to follow you around :P

    Stop by my blog whenever you have time for a chat :D
    xxx

    CitySABS Shop Tip
    Visit The Fashion Milkshake Blog
    JOIN MY BLOGGER NETWORK

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your choices! The sunnies and shorts are definitely on my summer essentials! We dont have spring here thats why :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1