The perfect biker jacket

Kurtka River Island, T-shirt Sinsay, jeansy i buty Pull&Bear // River Island jacket, Sinsay T-shirt, Pull&Bear jeans and heels ...

Kurtka River Island, T-shirt Sinsay, jeansy i buty Pull&Bear // River Island jacket, Sinsay T-shirt, Pull&Bear jeans and heels

Przedstawiam wam moją nową ramoneskę z River Island. Dokładnie takiej szukałam, więc widząc promocję na asos.com wprost nie mogłam nie wrzucić jej do koszyka! Uwielbiam i zamierzam nosić na okrągło i do wszystkiego. Jak wiadomo, idealna ramoneska to podstawa :)


ENGLISH: Meet my new perfect biker jacket! As we all know, good biker is one of basics so I'm really hapy with this one from River Island. Bought it on asos.com with a promotional code - even better ;) Now I'm gonna wear it to everything, all the time I guess...

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Cudowna ;) spodnie też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramoneska-cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ten obiektyw to był jednak b.dobry zakup ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie ramoneski i spodni. Znając mój styl, w życiu nie odważyłabym się tego tak zorganizować. Ale tutaj to wygląda świetnie! :)

    Pozdrawiam, Sara Smith ♥
    www.sarassmith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to za torebka? bo z boku wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfecto! :D Śliczna stylizacja!
    http://alexissachet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę trafiona stylizacja !! ramoneska świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. hej obserwuję i liczę na rewanż, będę wpadać częściej, świetny blog ! :)

    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, obserwuję. :-D

    http://nataalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ramoneska jest super. Mam bardzo podobną, ale brązową ze złotym suwakiem. Kiedyś nie mogłam się do niej przekonać, a teraz ją uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is perfect <3 love the jean and biker jacket combo xx

    fashiontatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Kiedyś pisałaś na forum wizaż o tym że wiesz gdzie znaleźć dermacol w bytomiu. Mogłabyś mi napisać gdzie dokładnie znajduje sie drogeria? Podaje mejla lovelycalf@gmail.com Będe bardzo wdzięczna za info :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I znowu znalazłam u Ciebie fajną stylizacje;)

    Zapraszam też na swojego bloga http://kwietniowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1