SECOND-HAND FINDS

Skromna kontynuacja moich lumpeksowych znalezisk - poprzednie części znajdziecie  TU i TU . Oto dzisiejsze łupy, które razem wyniosły mnie...

Skromna kontynuacja moich lumpeksowych znalezisk - poprzednie części znajdziecie TU i TU. Oto dzisiejsze łupy, które razem wyniosły mnie ok. 20 zł :) 

//Here are my today's second-hand finds. It all costed about 20 zł (= 6 bucks) HERE and HERE you can see my previous finds. 

1. Torebka - 6 zł. Przyznam, że im dłużej na nią patrzę, tym większe dopadają mnie wątpliwości odnośnie tych frędzli. Podoba mi się to, że posiada długi pasek (którego nie widać na zdjęciu), a cierpię aktualnie na deficyt takich torebek. Grzechem było nie brać, ale czy nosić? Co myślicie? // 2. Klasyczny sweter Zara z działu męskiego :) Urzekły mnie wykończenia przy szyi i rękawach - w końcu diabeł tkwi w szczegółach. // 3. Bieliźniany top Marks and Spencer, jeszcze z żyłką po papierowej metce - 7 zł. 

// 1. Bag - 6 zł. I must say I'm not exactly sure if I like those fringes. It was very cheap so I just had to buy it, but should I use it? What you think? // 2. Classic men's jumper - Love the details around the neck! // 3. Satin top from Marks and Spencer - 7 zł.


A tu moja ulubiona część dzisiejszych łowów: coś dla małego Supermana :) Prawie takie same body podziwiałam kilka dni temu w H&M za ok. 60 zł. Tu za kilka złotych!

// Here my favourite: something for my little Superman :) A few days ago at H&M I've seen almost the same body for 10 times more expensive! 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ooo fajne ♡


    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów zazdroszczę - torebka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. KONIECZNIE jutro wpadam na kawę! mam nadzieję, że Król J. będzie odpowiednio przystrojony na tę okoliczność ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superman zajebisty :)) warto wybrać sie do lumpa

    http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sh górą! :)

    Pozdrawiam http://paulijaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie torebka bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. love the bag!!!!! :)

    http://alicefashiondream.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG, I’M TOTALLY IN LOVE WITH YOUR STYLE!

    I’m waiting for your opinion on my latest post on
    BABYWHATSUP.COM


    Get in touch, I’m following you! Facebook | Instagram | Bloglovin |
    Win a trip in Genoa | Win clothes OASAP

    Kisses Fashion blogger Alice Cerea

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1