BLACK X DENIM

Zwyczajny, codzienny i wygodny zestaw, klasyka podkręcona detalami - w tym ostatnio czuję się najlepiej. Mam wrażenie, że jestem bliż...

Zwyczajny, codzienny i wygodny zestaw, klasyka podkręcona detalami - w tym ostatnio czuję się najlepiej. Mam wrażenie, że jestem bliżej odnalezienia tzw. własnego stylu niż kiedykolwiek wcześniej, i to tylko dzięki założeniu bloga! Oglądanie siebie na zdjęciach weryfikuje to, co widzimy w lustrze, czasami dość boleśnie. Blogowe zestawy sprzed kilku miesięcy teraz są dla mnie nie do przyjęcia... Ciekawe, czy za jakiś czas powiem tak o obecnych? ;)


ph. Andrzej Warmiński

 Męski sweter Zara z second-handu (pokazywałam go w tym poście), jeansowa koszula Pimkie, zegarek New Look, torba i buty Mango, spodnie Sinsay, okulary Reserved // Wearing a second-hand Zara men's jumper (from this post), Pimkie denim shirt, New Look watch, Mango shopper bag and ankle boots, Sinsay jeans, Reserved shades



You Might Also Like

11 komentarze

  1. świetny zestawik ;))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super wyglądasz :) Wszystko świetnie się komponuje. Nawet tło zdjęć idealnie dopasowałaś do stylizacji ;) Szacun :)
    pozdrawiam http://paulijaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za zbieg okoliczności. Właśnie dzisiaj oglądałam na yt haul z tym sweterkiem. Był też z lumpka i to z Zary :). Całość przepiękna. Brawo Magda! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, Zarowe swetry opanowały lumpeksy :) Dziękuję bardzo! :*

      Usuń
  4. Super stylizacja! :)
    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie casualowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1