GOOD MORNING POST

ph. by me Korzystając z chwili błogiej ciszy (pewien osobnik niewielkich rozmiarów właśnie uciął sobie drzemkę) postanowiłam dodać...

ph. by me

Korzystając z chwili błogiej ciszy (pewien osobnik niewielkich rozmiarów właśnie uciął sobie drzemkę) postanowiłam dodać niezobowiązujący post na dzień dobry. Z pewną dozą nieśmiałości, bo choć sama lubię takie krótkie notki o niczym, nie wiem, czy wy jesteście tego samego zdania. Zakładając bloga miałam jeden cel, czy może marzenie - zgromadzić choćby małe grono osób, które by tu regularnie, bezinteresownie zaglądały. Tylko dlatego, że lubią, nie po to, żeby zostawić komentarz z linkiem do swojego bloga. Jeżeli mi się udało i jest choć kilka takich osób to bardzo wam za to dziękuję :) Prowadzenie tej strony przynosi mi tyle przyjemności i satysfakcji, że stało się istotnym elementem mojego życia. Już kończę, wybaczcie te złote myśli znad porannej kawy ;) Miłego dnia!

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Jak zaglądam i lubię. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaglądam :) Jesteś inspiracją dla mojego szycia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo super, gratuluję umiejętności szycia, moja kończy się na przyszywaniu guzików, a i z tym mam problem ;)

      Usuń
  3. Buty <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kubeczek z kawą z rana jest świetną rzeczą, zawsze żałuję, że nie mam czasu go zrobić. ;)
    poza tym, dla wielu osób chyba pisanie bloga jest taką chwilą odpoczynku i oderwania się od problemów dnia codziennego. ;)
    pozdrawiam i miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty, na kawę zawsze jest czas! ;) Ja naprawdę bez tego nie jestem w stanie wykonywać żadnych funkcji życiowych ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. ja tu zaglądam a bloga nie mam. ba! pojęcia bladego o modzie również brak, a mimo to podoba mi się tu - szczególnie jak witają mnie takie apetyczne zdjęcia duetu idealnego :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd spodnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też tu zaglądam systematycznie :D i nawet nie mam swojego bloga wiec nic nie będe polecać.
    Twoje stylizacje są świetne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaglądam cyklinicznie i podoba mi się ;) Poznałam Cię przy okazji warsztatów Glamour i tym tropem trafiłam na Twojego bloga. Tak trzymaj ♥

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1