TODAY'S OUTFIT

Uwielbiam kwiaty. Mam do nich tylko jedno zastrzeżenie... pachną kwiatami ;) Ach, ta alergia! Na szczęście te z supermarketu, jak dzisiejsz...

Uwielbiam kwiaty. Mam do nich tylko jedno zastrzeżenie... pachną kwiatami ;) Ach, ta alergia! Na szczęście te z supermarketu, jak dzisiejsze róże, są jakby mniej uczulające i mogę trochę z nimi poobcować (o co tu chodzi?). Czy ktoś tu łączy się ze mną w alergicznym bólu? Trencz H&M występował na blogu kilka postów temu, ale mogłabym nosić go do każdej stylizacji. W końcu dorobiłam się też sandałów na obcasie, które nie dość, że niedrogie, okazały się też wygodne. Wow! Wiem, że skróciłam swój i tak już imponujący wzrost tym zestawem, ale nie będę płakać nad rozlanym mlekiem, i tak podobają mi się te  słoneczne zdjęcia - mam nadzieję, że wam również :)

ph. Andrzej Warmiński
Płaszcz H&M, mom jeans Pull and Bear, sandały Stradivarius, T-shirt i okulary Sinsay // H&M trench coat, Pull and Bear mom jeans, Stradivarius strapped sandals, Sinsay T-shirt and shades

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Fantastyczny płaszcz, cały zestaw bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze kilka lat temu nie sądziłabym, że zobaczę Cię w tak romantycznym wydaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka ładna ;o

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. ;) Zastanawiam się nad tymi sandałkami - wygodne są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie miałam je na nogach przez godzinę, ale wydawały się być naprawdę wygodne :)

      Usuń
  6. Rewelacyjne zdjęcia świetny klimat baaardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing pictures! So fresh and light! I also love using flowers!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, klasycznie :) jesteś jedną z moich ulubionych blogerek, nie wiem dlaczego to Macademian Girl jest tak popularna, skoro jest tyle lepiej ubranych kobiet! oby tak dalej!

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję, nawet nie wiesz, jak miło mi coś takiego przeczytać! :) MG z pewnością jest popularna dlatego, że się wyróżnia - ja też nie jestem fanką tak bogatego stylu ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Przepiękna sesja zdjęciowa! ;) Całość idealnie dobrana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Love pictures :) You look great :)
    New work look on my blog, check ou my lovelies :) Kisses
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/05/work-look-2.html

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1