TREND CRUSH: BOYFRIEND SHORTS

Długie jeansy o fasonie boyfriend już dawno podbiły nasze serca, nadeszła kolej na szorty. Nieco dłuższe i luźniejsze niż tradycyjne spode...

Długie jeansy o fasonie boyfriend już dawno podbiły nasze serca, nadeszła kolej na szorty. Nieco dłuższe i luźniejsze niż tradycyjne spodenki, są wybawieniem dla dziewczyn nie do końca pewnych swych nóg. O wiele łaskawsze dla sylwetki, ale nie skracające jej tak bardzo, jak bermudy kończące się przed kolanem. Nogawki przeważnie podwinięte, mile widziane dziury i przetarcia. Proszę państwa, oto boyfriend shorts! Ja swoją parę upolowałam w second-handzie za kilka złotych (tutaj w stylizacji) ale wyszukałam też kilka propozycji sieciówkowych, dostępnych online. Jak wam się podobają? Moi faworyci to numery 1, 3 i 6.  

// Ladies and gentlemen, here are the boyfriend shorts! A little bit longer and looser than standard ones, for those who don't feel comfortable in short length. I already bought mine at the thrift store (here in outfit) but I also picked a few pairs available online. Do you like this trend as much as I do? My favs are numbers 1, 3 and 6. 


   1. Zara HERE  2. Zara HERE  3. Mango HERE 4. Zara HERE 5. Mango HERE 6. Mango HERE


collages by me

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Mój ulubiony krój w wersji szort, kupuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się z nr.4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama muszę sprawić sobie w końcu jakieś jeansowe spodenki- 4 i 5 bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nawet nie wiedziałam ze moje spodnie sa takie modne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciesze się że są modne uwielbiam luźne spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. these are so gorgeous! I love boyfriend shorts:)
    BEKINI

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 i 4 <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1