NEW IN: ACNE BASICS

Nie mogłam się powstrzymać przed pokazaniem wam moich najnowszych nabytków przyniesionych wczoraj przez listonosza :) Od dawna marzyła mi s...

Nie mogłam się powstrzymać przed pokazaniem wam moich najnowszych nabytków przyniesionych wczoraj przez listonosza :) Od dawna marzyła mi się jakakolwiek rzecz firmy Acne - oczywiście numerem jeden jest jedna z ich słynnych ramonesek, które umieściłam na subiektywnej liście 10 modowych klasyków w tym poście. Ta szwedzka marka jest kwintesencją czystego, prostego skandynawskiego stylu, który uwielbiam, a ich bazowe ubrania słyną z doskonałej jakości. Ceny ubrań przewyższają jednak moje możliwości finansowe, dlatego przeszukałam internet w poszukiwaniu okazji i udało mi się znaleźć melanżowy sweter z owczej wełny i proste, jasne jeansy. Obie rzeczy z drugiej ręki, lecz w idealnym stanie, kupione za niewielką część kwoty sklepowej. Czuję, że będą się świetnie nosić! :) 

ENGLISH: I've been dreaming about some Acne stuff since a long time ago. I just love this quintessence of the clear, simple scandinavian style and I've also heard that they have really high quality basics. The prices are a little bit too high for me, so I started to reaching internet and I've found this basic lambwool melange sweater and the streight leg light blue jeans. Both are used, but in a perfect condition. I hope it would be as comfortable as it seems to be :)


 ph. by me

You Might Also Like

11 komentarze

  1. oo cudne <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście śliczne :) będę czekać na zdjęcia w nich!

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia genialne, a rzeczy naprawdę świetne. :)

    http://oliviabelica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow śliczne, gratuluję! no i naprawdę przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie sweterki są najlepsze! ♥ Sama mam jeden, najchętniej bym go cały czas nosiła, no ale nie wypada. Ale uwielbiam go. :3 Co do dżinsów, to zawsze sobie mówię że wyjdę ze sklepu z jasnymi spodniami, za każdym razem. A jak się kończy? Kończy się tak, że do domu przynoszę czarne albo granatowe spodnie, no super. XD

    Mogę się założyć że ubrania będą wyglądały na Tobie świetnie. ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja mam dokładnie tak samo z jeansami - same granatowe i czarne, choć jasne też mi się przecież podobają. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Napewno razem będą świetnie wyglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej,zazdroszczę!
    Marzenie,uwielbiam jasne jeansy!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny estetyczny blog :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też rzadko komentuje blogi ;) Och Acne moja miłość, kiedyś w sh kupiłam spodnie i też reszta w strefie marzeń.
    W dobrą stronę idziesz, mi blog również bardzo pomógł w ocenie siebie i tego jak chcę wyglądać, trzymam za nas kciuki, żebyśmy się tego trzymały.
    No i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1