BOHO VIBES

Pozdrawiam was z mojego ulubionego miejsca na świecie - Monachium! :) Zdjęcia robione w tempie ekspresowym i edytowane na gołej ziemi w...


Pozdrawiam was z mojego ulubionego miejsca na świecie - Monachium! :) Zdjęcia robione w tempie ekspresowym i edytowane na gołej ziemi w poszukiwaniu miejskiego wifi :D Mój pobyt w Niemczech ma charakter zawodowo-rekreacyjny - zapraszam was do śledzenia mojego Instagramu, gdzie, przy odrobinie szczęścia do internetu, udaje mi się wrzucać zdjęcia :) instagram.com/lenamagdaspot Tutaj panuje iście wakacyjna pogoda, słońce i upały, a jak w Polsce? Miłej soboty! :)







ph. Natalia Kmita

Bluzka i sandały Mango, torba H&M, szorty SH // Mango blouse and sandals, H&M bag, thrifted shorts

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Świetny strój! :)

    kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie sie prezentujesz! piekne spodenki :) w polsce pogoda nie grzeszy niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look :) śliczne masz włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zestaw ;) masz śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm jaka świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Panczo spisal sie na 5+ :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Sandra, biorę przykład z najlepszych (tj. Ciebie & Warminscy photography) ;)

      Usuń
    2. Hah :D Zgadzam się z przedmówczynią i dziękuję Natalia Kmita photography! <3

      Usuń
  8. świetny zestaw, super szorty!

    OdpowiedzUsuń
  9. w jakim programie edytujesz? świetna ta stylizacja :) bardzo mi się pdoobają szorty!

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Edytuję zdjęcia na stronie pixlr.com i wybieram opcję "express"

      Usuń
  10. Szorty są fantastyczne, muszę sobie kupić podobne - niestety coś ciężko mi znaleźć takie dłuższe. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo wygodna sprawa :) Ja te ze zdjęć upolowałam w SH, ale myślę, że w sieciówkach też się coś znajdzie.

      Usuń
  11. Masz piękne włosy :)
    A ja bym chętnie poczytała trochę więcej o samym Monachium...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będzie na pewno post o Monachium jak wrócę, teraz dysponuję tylko wifi z doskoku ;)

      Usuń
  12. Dziękuję za wszystkie komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1