FESTIVAL LOOK

Chociaż nie wybieram się na żaden festiwal, ciągota do takich zestawów ostatnio mnie nie opuszcza. Szorty to łup z lumpeksu ( pokazywał...


Chociaż nie wybieram się na żaden festiwal, ciągota do takich zestawów ostatnio mnie nie opuszcza. Szorty to łup z lumpeksu (pokazywałam tu) a torebka - cudem olalała. Kupiona ładnych parę lat temu, już dawno znudziła mi się i jakieś 2 lata temu została przeznaczona do odstrzału. Najwyraźniej zapomniałam ją wyrzucić, bo kilka dni temu natknęłam się na nią przypadkiem, uznając to za znak opatrzności ;) Znów mi się podoba!




ph. Andrzej Warmiński

Bluzka Zara, szorty SH, torba H&M, buty Vagabond, okulary Asos, kamizelka Reserved // Zara crochet blouse, thrifted shorts, H&M bag, Vagabond boots, Asos sunnies, Reserved denim vest

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz :) uwielbiam takie festiwalowe stylowki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz uroczi i torebka faktycznie musi być znakiem opatrzności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie rewelacja! masz piękną koronkową koszulkę no i torebkę. dzięki Tobie mamy dowód, że nie należy pochopnie wyrzucać starych ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycam się całością <3

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie wyglądasz świetnie! Zestaw idealnie dobrany;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. SWIETNY ZESTAW, BIALA KORONKA + BRAZOWE DODATKI TO OSTATNIO MOJ MUST HAVE, ZWLASZCZA NA POWOLI NADCHODZACA WCZESNA JESIEN :D

    POZDRAWIAM CIE GORACO!

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi najbardziej podoba się bluzeczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie też mi się ta torebka podoba jest super. W sumie też tak mam ze odloze jakas rzecz a za kilka lat mi się ona na nowo spodoba. Bardzo ladna kamizelka jeansowa

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci w takiej stylizacji!:)
    Świetne są również zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚLICZNY ZESTAW, PIĘKNY UŚMIECH ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak mogłaś chcieć wyrzucić takie cudo!?
    torebka jest fantastyczna! bez niej ten zestaw nie był by tak fajny :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. *byłby (o, Panie, jaki wstyd - pięć lat polonistyki i takie literówki strzelać.... ze wstydu się spalam właśnie... -.-)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1