SECOND HAND TOTAL LOOK

Witajcie poświątecznie! Zima przyszła w najmniej oczekiwanym momencie, kiedy byłam przekonana, że nie grozi nam już w tym roku. Nie pow...

Witajcie poświątecznie! Zima przyszła w najmniej oczekiwanym momencie, kiedy byłam przekonana, że nie grozi nam już w tym roku. Nie powiem więc, żeby dzisiejsze pstrykanie zdjęć było szczególnie komfortowe ;) Niedawno pokazywałam na blogu second hand total look z tym samym płaszczem, który dziś wystąpił w mniej casualowej wersji. Za trencz, spodnie z Zary i białę, męską koszulę zapłaciłam łącznie ok. 10 złotych, torebka pochodzi z kolekcji po Babci, jedynie dodatki nabyłam w normalnych sklepach. 



ph. Andrzej Warmiński

Płaszcz, jeansy Zara i biała koszula - lumpeks, torebka vintage po Babci, pasek i naszyjniki H&M, buty Nelly // Trench coat, Zara jeans and white shirt - second hand, vintage clutch from my Grandma's closet, H&M belt and necklaces, Nelly boots  

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Świetnie! W Sh zawsze kryją się jakieś perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, prosto i kobieco! Zapraszam do mnie http://radissonblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie i stylowo,jak zawsze mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Osiągnąć taki efekt za jedyne 10 zł to dla mnie mistrzostwo , nie mogę się napatrzeć
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny płaszcz :)
    6 zdjęcie cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie, wygląda niby tak zwyczajnie a zarazem bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, widzę, że pomimo nieprzychylnosci losu udało się jednak dokonać sesji! :-) no i świetnie, bo stylizacja warta byla uwiecznienia i upublicznienia! :* ps. Z jakiegos powodu wygladasz mi na Francuzke...

    OdpowiedzUsuń
  8. Great look! I love that everything is second hand! Really cool!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja :D
    trzeba umieć wyszukiwać takie perełki w sh ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing Post!!!

    http://www.trendin.com/women-dresses_368

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie podoba się bardzo! sama z chęcia ubrałabym taki zestaw. wielki plus za second-handy!! ;)
    _______________________
    pozdrawiam i zapraszam!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. You looks great.

    www.trendin.com/womens-tees-tops-17

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny płaszcz. Może uda mi się upolować podobny na wyprzedażach madamsale.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fashion long coat that I like it very much.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały, ponadczasowy look. Bardzo nam się podoba.

    Zapraszamy do internetowego second handu z ubraniami luksusowych skandynawskich marek! http://assembleage.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1