ABSOLUTELY TOTAL SECOND HAND LOOK

Czy można się ubrać za 40 złotych? Dzisiaj poszłam na całość i od stóp do głów przyodziałam rzeczy z lumpeksów. Sneakersy Adidas Original...

Czy można się ubrać za 40 złotych? Dzisiaj poszłam na całość i od stóp do głów przyodziałam rzeczy z lumpeksów. Sneakersy Adidas Originals pokazywałam kilka miesięcy temu w tym poście, również z długim płaszczem, bo lubię to połączenie. Trenczem chwaliłam się tu, torbą z frędzlami i swetrem z Zary tutaj, jedynie jeansy z zamkami na kostkach tej samej firmy to świeży nabytek. Za torebkę zapłaciłam ok. 15 zł, każda z pozostałych rzeczy kosztowała średnio 5, co razem daje outfit za 40 zł. W mojej skromnej opinii wyszło nienajgorzej, przynajmniej pod względem zgodności z trendami, bo jak wiemy i trencz, i białe sneakersy, i ich zestawienie, są na czasie. Przyznam, że nawet jestem odrobinę dumna z tej mojej oszczędności! ;)

Every piece of today's outfit I've digged at the thrift stores. White Adidas Originals sneakers I worn before in this post, paired with a long coat as well. I like this combo! Trench you could see here, Zara men's sweater and a fringe bag - here, only black zipped skinnies (also from Zara) are new in my wardrobe. For all this stuff I payed around 40 zł! IMHO, it works quite good. I must say I'm even a little bit proud of myself I created so cheap look! ;) 


ph. Andrzej Warmiński

Second hand total look

You Might Also Like

17 komentarze

  1. swietny look, płaszczyk bombowy!
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic outfit, you look gorgeous! <3

    I have a new post up on the blog, would love to know your thoughts;

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    x

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, masz rację :-) wyszło naprawdę świetnie! torebka i płaszcz podobają mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na taka cene outfit super, tylko ta torebka okropna!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz cudownie!!!!!!! uwielbiam tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Second handowy szał ! Za to właśnie uwielbiam lumpexy !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylowe to wszystko, fajnie, ale szkoda, że traci się ostatnio wyczucie dobrania stroju odpowiednio do figury. Poza tym blog bardzo mi się podoba, odwiedzam często :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedrogo, a efekt swietny!

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Za te adasie wszystkie moje trampki bym oddala, a outfit cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1