14/06/16

  ph. Andrzej Warmiński H&M Trend dress, BCBGeneration bag (TJ Maxx), Zara jeans, Zalando heels, New Look watch  ...





 ph. Andrzej Warmiński

H&M Trend dress, BCBGeneration bag (TJ Maxx), Zara jeans, Zalando heels, New Look watch 

Sukienka to element nie spotykany tutaj zbyt często, jednak retro klimat i nieoczywisty kwiatowy wzór sprawiły, że nie mogłam jej się oprzeć. Żeby nie było nazbyt dziewczęco - w połączeniu z jeansami. Trend łączenia spódnic i sukienek ze spodniami pojawił się na wybiegach kilka lat temu po długiej przerwie (która z was nosiła obowiązkowy zestaw dzwony + mini spódniczka, ręka w górę!),  mnie najbardziej przypadł do gustu właśnie w wersji z długością maxi. Pikowana torebka na łańcuszku to mój kolejny zakup po kosztach z amerykańskiego TJ Maxxa. Po czterech latam wracam też do ciemnego koloru włosów, choć na razie utknęłam w połowie drogi... Jak widać, jednolite rozprowadzenie farby to wcale nie taka prosta sprawa ;) Brawo ja!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetna stylizacja. Uwielbiam klimaty retro! :D
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca czuję ten trend łączenia spodni z sukienkami czy spódnicami, ale kto powiedział, że wszyscy muszą lubić to samo ;) Ale muszę przyznać, że sama sukienka jest naprawdę przepiękna, a Tobie w niej niezwykle do twarzy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przyszłoby mi do głowy takie połączenie, ale Ty jak zwykle zrobiłaś coś z niczego. Zarówno stylizację jak i nowy kolor włosia odbieram więc baardzo pozytywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże wow, nie pomyślałam aby taki zestaw stworzyć.
    Fajnie, naprawdę fajnie :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię nie zwykłe połączenia, ale jednak nie aż tak. No ale nie nie wszyscy muszą opierać się na klasyce ;)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1