20/06/16

Witajcie! Mam nadzieję, że poniedziałek mija wam znośnie :) Dziś uwieczniłam na zdjęciach mój najnowszy, nadzwyczaj udany nab...



Witajcie! Mam nadzieję, że poniedziałek mija wam znośnie :) Dziś uwieczniłam na zdjęciach mój najnowszy, nadzwyczaj udany nabytek. Trend off shoulder absolutnie opanował najpierw wybiegi, a teraz sieciówki. Sama dosyć późno dałam mu się porwać, ale biała bluzka H&M Trend z grubej koronki na pewno nie będzie moim ostatnim tego typu zakupem. Skórzane klapki rozeszły się w mig w internetowym sklepie Zary, gdy więc zobaczyłam chwilowy powrót mojego rozmiaru, kliknęłam bez wahania. Wariacja na temat chokera to natomiast stara, aksamitna tasiemka znaleziona gdzieś w czeluściach mieszkania.

ph. Andrzej Warmiński

H&M Trend blouse, Chloe Faye bag, Zara leather mules and jeans

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Wlosy - jestem na tak! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. No bluzeczka przykuwa wzrok.
    Bardzo ładnie Ci w niej.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zwieńczenie tasiemką. Look super! Wspaniała zmiana koloru włosów ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna bluzka! <3 genialny look :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochalam sie w tych butach! sa idealne :) calosc swietna chetnie ubralabym taka stylizacje :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, super klapeczki.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1