01/07/2016

Tak jak podejrzewałam, nabycie mojej pierwszej bluzki off shoulder zapoczątkowała serię zakupu kolejnych. To prawdopodobnie najbardziej...


Tak jak podejrzewałam, nabycie mojej pierwszej bluzki off shoulder zapoczątkowała serię zakupu kolejnych. To prawdopodobnie najbardziej kobiecy z trendów lat 90-tych, przeżywających w tym sezonie istny renesans! Topy i sukienki z odkrytymi ramionami zdają się być najlepszym rozwiązaniem na lato, a przy okazji dają możliwość pobawić się trochę modą i fasonami. Falbaniastą górę połączyłam więc z rozszerzanymi spodniami, w których nie sposób nie zamieść chodnika ;) Pokazywałam już wam dwa podejścia do dzwonów: w wersji jeansowej i bardziej eleganckiej, z garniturowymi spodniami z lumpka. Tym razem poszłam w minimalizm, a za ozdobę posłużyły jedynie geometryczne kolczyki.






ph. Andrzej Warmiński

Zara pants & blouse, Mint & Berry bag, Parfois earrings

You Might Also Like

7 komentarze

  1. wyglądasz intrygująco, ale długości spodni nie ogarniam ;). Obawiałabym się o swoje zęby w takich długościach

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bluzka. całość bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kadry
    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy wpis ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.fafashion.pl - strona naszego sklepu KLIK

    http://web.facebook.com/Fafashion-951616621560560/ - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: minus10

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  5. Looking so pretty! I like your outfit special your top. If you want to buy latest designer tops for girls then go at IndiaRush.

    OdpowiedzUsuń
  6. You can buy these types of cold shoulder tops online for any event or gala night. You can pair this up with your favourite bottoms or palazzo pants.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1