LA DOLCE VITA IN ITALY

Cześć i czołem! Mam nadzieję, że lato mija wam równie wspaniale, jak mnie :) Dziś chcę pokazać wam kilka zdjęć z przepięknej S...




Cześć i czołem! Mam nadzieję, że lato mija wam równie wspaniale, jak mnie :) Dziś chcę pokazać wam kilka zdjęć z przepięknej Sardynii, gdzie spędziłam ostatni tydzień. Wstyd się przyznać, ale to była moja pierwsza wizyta w Italii i sprostała w stu procentach niemałym oczekiwaniom! Biały piasek, turkusowe morze, kwitnące drzewa i urokliwa architektura starego miasta sprawiają, że cappuccino zdaje się być jeszcze bardziej aromatyczne, lody jeszcze bardziej kremowe, a pizza - nie do podrobienia w jakimkolwiek innym miejscu na świecie.








H&M hat, Zara skirt and shoes, Wittchen bag, Asos top





ph. by me & M

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Zakochalam się w tych bucikach :) Sa na tyle wygodne ze nosisz je na gołą stope ? :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, noszę na gołą stopę - to jedne z najwygodniejszych butów, jakie kiedykolwiek miałam! :)

      Usuń
  2. w przyszłym roku po ślubie planujemy włochy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa taki wypad! Bardzo podoba mi się zdjęcia i krajobraz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale zdjęcia, niesamowite widoki, no i Ty ładnie wyglądasz. Pasuje Ci kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1