28/02/14

Dzisiaj płaszcz z Babcinej szafy numer tysiąc pięćset sto dziewięćset (poprzednie możecie zobaczyć m.in. tu , tu i tu ). Spokojnie, poma...

Dzisiaj płaszcz z Babcinej szafy numer tysiąc pięćset sto dziewięćset (poprzednie możecie zobaczyć m.in. tu, tu i tu). Spokojnie, pomału się kończą ;) Te zdjęcia przeleżały na dysku jakiś czas, bo to nie jest mój ulubiony typ ubioru. Trochę zbyt kobieco, zbyt ładnie i zbyt grzecznie. Ale ponieważ podobają mi się zdjęcia, na których uchwyciliśmy pierwsze wiosenne słońce (pogłosek o przewidywanym powrocie mrozów nie przyjmuję do wiadomości!), postanowiłam w końcu je tu pokazać.

ENGLISH: Here is my Grandma's coat number 6983 ;) (the others you can see here and here and here ...ok, enough). We took these pictures some time ago, but this is just not my favourite kind of outfit, so I didn't know if I should show it here. Maybe it's just too cute for me... Nevermind, I like first sun we catched this year (I'm sure spring is coming soon!), so I decided to show this it finally. 

ph. Andrzej Warmiński

Płaszcz vintage, okulary i szpilki Zara, jeansy Mango, torebka H&M (sprzed miliona lat). // Vintage  coat, shades and heels by Zara, Mango jeans, H&M bag (old one).

You Might Also Like

23 komentarze

  1. i ja się zakochałam! :) jest prze-ge-nia-lnie! a tak prosto... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo stylowo! i idealnie kojarzy mi się na wiosnę;)

    www.flowingg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o, jak tu schludnie i czytelnie - podoba mi się ten nowy wygląd bloga ;-)

    ps. a mnie podobasz się i w takiej, prostej, grzecznej wersji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Vintage płaszcz świetny i cała stylizacja idealna! Na luzie i zarazem z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ten plaszcz. Ma piekny kolor i jest uniwersalny :) juz widze go w polaczeniu ze sportowym obuwiem. A w zestawie ze szpilkami wyglada bardzo efektownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, na pewno wypróbuję do niego jakieś sneakersy :)

      Usuń
  6. Płaszcze tylko kojarzą mi się z wiosną, przepiękny :)

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. But I love this look! That coat is fantastic and it's great that your Grandma kept it in good shape :)

    I hope you follow my blog, I am looking forward to being friends with you!
    http://thestylefondue.blogspot.com/

    I will definitely follow back! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz i jeszcze te szpilki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. The outfit is chic. I know it may be too cute for you but you really do look wonderful. It is a lovely classic look. I have followed you on Bloglovin. If you want to please visit my blog and if you like it follow back. You have a good blog so I want to keep in touch.

    Sharon
    http://www.afashioncrowd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. adoro this look
    kisss

    www.thechicmode.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładne zdjęcia ! :)

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne szpileczki:) oby więcej wiosennego słońca!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    Gratuluję mega fajnego bloga. I zapraszam swoją imienniczkę i was kochane do lektury mojego raczkującego jeszcze projektu: www.livelikelady.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. elegancko i z klasą, podoba mi się. Pozdrawiam!

    http://gosostylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1